Studiestage Beijing !

Dajia hao !

Op 13 februari is het dan zover ! Dan begint eindelijk mijn langverwachte avontuur naar China! Ik vertrek samen met een klasgenootje vanaf Amsterdam, en zullen na een tussenstop in München, rond 11.40 in Beijing aankomen! Na deze vlucht zullen we met een taxi naar de campus gaan en daar ons verblijf voor de komende 4,5/5 maanden regelen. In de week van 21 februari moeten we ons registreren en alle kosten betalen. Ook zal er een placement test worden afgenomen en worden we in verschillende niveau'singedeeld. De week erop gaat het dan allemaal echt beginnen! We zullen lessen volgen vanaf 8 uur 's ochtends tot uiterlijk 3 uur 's middags.Naast natuurlijk keihard studeren, staan er ook een aantal tripjes op de planning die ik zeker wil gaan maken! En in het weekend natuurlijk stappen, winkelen etc. Wanneer ik weer terug naar NL kom is nog niet bekend...Dat ticket zal in de loop van mijn stage wel geboekt worden aangezien ik nog geen idee heb wat ik wil gaan doen! In ieder geval zal ik proberen gedurende mijn stage via deze blog jullie op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt aan de andere kant van de wereld!

Veel liefs !

Reacties

Reacties

Jeanine

Ooooh ik ben zo trots op je dat je dit gaat doen! Heel heel veel succes daar! Zet 'm op!!

xxx

Najib

Ik ben ook trots op je :P misschien dat ik ook in Chinistan mijn stage ga doen,,you never know, mss treffe we elkaar daar dan wel ;D

evi

oh.. chinees ik zal je missen.... maar ik ben wel trots op je dat je naar ander land gaat studeren ik vond het heel knap van jou .. en ik wens je heel veel sukses daar !!! veel liefs indonees... hehehehe

mirije

Hoi rachelle,
Ik dacht aan je, en dacht kijk even op je blog
Hoe is het met je ben je goed aangekomen???
En is het leuk daar. hier is alles goed.
Heel veel plezier en we mailen

Groetjes en dikke poen mirije

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!